pievienots: 08.02.2019
8.3.1.2. Digitālo mācību un metodisko līdzekļu izstrāde, 1. kārta
Iesniegšanas termiņš: 11-02-2019 - 13-05-2019
Vērtēšanas termiņš: 14-05-2019 - 03-09-2019
Atlases veids: Atklāta
Paziņojumi
Lai sniegtu atbalstu projektu iesniedzējiem ekspertu un sadarbības partneru meklēšanā/atrašanā un piesaistē, aicinām projektu iesniedzējus, kuri meklē kontaktus ar izglītības iestādēm, pedagogiem, potenciāliem recenzentiem vai satura izstrādes/ tehnisko risinājumu izstrādes speciālistiem, sniegt īsu prezentāciju par sevi un interesējošo jomu. Aicinām sagatavot īsu informāciju, strukturējot šādi:
Aicinām sniegt informāciju tādā detalizācijā, kādā ir iespējams. Papildu šim Jūs varat izveidot video ar savu pieprasījumu un atsūtīt mums saiti uz to (video faili citā veidā netiek pieņemti). Centrālā finanšu un līgumu aģentūra sadarbībā ar Izglītības un zinātnes ministriju plāno Jūsu atsūtīto informāciju ievietot CFLA tīmekļa vietnē un skolvadības sistēmā E-klase. Sagatavoto informāciju lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi: agrita.kepite@cfla.gov.lv, vēlams līdz 29.03.2019. |
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka 8.3.1.2. pasākuma “Digitālo mācību un metodisko līdzekļu skaits” projektu iesniegumu pirmās atlases kārtas ietvaros saņemto projektu iesniegumu vērtēšanas termiņš ir pagarināts līdz 2019. gada 3. septembrim. |
Dokumenti un materiāli
-
Projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju piemērošanas metodika
-
Ieteikumi Digitālo mācību līdzekļu un resursu izstrādei un novērtēšanai
Informatīvie materiāli
Atbildes uz interesentu jautājumiem (02.05.2019.)
Komersantu piedāvājumi ekspertiem/speciālistiem un izglītības iestādēm (17.04.2019.)
Izglītības iestādes, kas vēlas sadarboties (18.04.2019.)
Eksperti/speciālisti, kas vēlas iesaistīties izstrādē un recenzēšanā (23.04.2019.)
Skaidrojums par prasībām vadošajam satura izstrādes ekspertam
Skaidrojums par aprobāciju (07.05.2019.)
Skaidrojums par recenzenta zinātniskās darbības pieredzi (10.05.2019.)
03.04.2019. seminārs
Prezentācijas:
04.03.2019. seminārs
Prezentācijas: